Share
Zobacz poprzedni tematGo downZobacz następny temat
avatar
Liczba postów : 15
Join date : 27/08/2017
Age : 22
Zobacz profil autora

Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 9:09 am
Witam serwer w obecnym stanie jest dobry lecz kilka rzeczy przy zmianie balansu z starego na nowy zostało nie przemyslane, niewiem czy się nad tym zastanawialiscie ale przyblize wam sprawę:

BARDZO PROSZĘ ADMINÓW O WYPOWIEDZENIE SIĘ DO KAŻDEGO PUNKTU JEST TO WAZNE DLA SERWERA

1. Tak wiec jest walka z typem, masz np. combo 5 spellowe, walisz 1 i  2 spell po czym ktoś natychmiast heala się do fulla, istotne są spelle na 100/85 reszta juz się nie liczy. Healing na tym serwerze praktycznie nie posiada Cooldownu mozna spamic heala który odnawia nam masakryczne ilosci hp. Np. mamy typa z 2500 hp używa on heala 2x po 1400 i ma praktycznie pełne hp. Patrząc na to  postac która wali dmg per time nie ma szans na zabicie kogos.  Zadna łapa, spelle nie są w stanie przebić healingu z Keikatsu który heala ogromne ilosci i nie ma CD. Liczy się tylko pierwsza sekunda w której wyprwoadzasz najmocniejszy spell na 100 lvl .Tylko wylacznie mozna zabic walac CALE HP NA RAZ. Lecz znerfienie CD heala wymagałoby zmiany całego systemu mobów, które by nas nagle zaczeły dedać easy. Także cały system healowania i balans mobów jest moim zdaniem do wymiany.

2.Sprawa utamy. Są postacie z LOW HP i HIGH MANĄ one powinny posiadac utamę i tak jest. Tu jest wszystko dobrze. Lecz dlaczego postacie których hp wynosi prawie tyle samo co mana tez są pod utamę np. Grimmjow, nie widzialem OTS na którym byłby on pod utamę. Zawsze nawet w rl tibi była zasada. (More HP,Low Mana) lub (Low HP,high mana+Utama) uwazam  ze niektóre przyrosty postaci nie powinny być zrobione pod utame, lub utama pod owe przyrosty.  Do tego heal bez Cooldowna jest nas w stanie wyleczyc 10 lepiej niz poty na utamie.

3.Sprawa skilli itemów i balansu, obecnie skillowanie jest bezuzyteczne tak samo same skille w sobie, np. Wbicie 20 zanjutsu lub Reiatsu lvl wymaga ogromu czasu tygodni lub msc (w mid-late game) a samo dropniecie itemu doda nam +20. Także jaki jest sens skillów - ZADEN. Powinno być tak że kazdy skill jest wartosciowy i podwyzsza nam dmg postaci. Obecnie aby  skill cos dał musi byc go setki. Np. 1 ZANJUTSU powinno podkreslac nasz dmg, ale itemy nie powinny dawac po 20. Trzeba znalesc złoty środek. A nie walic wszystko do itemów. Attack Speeda i Łapy na tym ots nie ma wgle!!!! Ja rozumiem gdyby
BIŁEM DZIS 200 LVLEM 100 SWORD 'a  150 lvla efekt? MISSY!!!!!! co 10 hit wchodził za 40, reszta to chmurki missy GRIMMJOWEM który ma BEST łape w grze. W moby nawet da rade walnac za 300-500 a w playerów 0!!!!!!!. Na tym otsie MEELE DMG nie istnieje. Tylko Ishida i Stark są w stanie zrobić coś swoim DISTANCE DMG.
[You must be registered and logged in to see this link.]


4. Transy,level,mlvl,sword,as wszystkie atrybuty nie poprawiaja praktycznie wgle naszej postaci (Tylko rosnie nam defense i hp) odkad mialem 85 lvl bije o moze 100 wiecej z spella na 85 na 200 lvlu, jest to roznica 115 lvli, transformu, duzej ilosci skilli i itemów a dmg jest nikły. W takim razie po co grac wgle na otsie skoro nasza postac sie nie polepsza a jedyne co nam rosnie to defense z transów i hp. Smiem twierdzic ze poprzednia edycja była o duzo bardziej zbalansowana. Byly postacie które biły z łapy, były postacie które biły ze spelli, mozna bylo sie wyskillac, kazdy pojedynczy skill oddzialywal na nasza postac. Wiem ze wasz ots zostal ukradziony i chcieliscie zrobic cos lepszego zeby sie odrozniac, a tak naprawde dopiero po odpaleniu wychodzą błędy.  Musicie to wszystko dopracowac. Praktycznie od 100 lvla gdy juz mamy wszystkie spelle biją one PRAWIE do konca gry tyle samo niezaleznie od tego co nosimy, jakie mamy statystyki i jaki poziom/transformy. Wartosci są nikłe! Moby są dobrze zbalansowane pod PvE i PvE jest dobrze zbalansowane, mam wrazenie ze robiliscie balans PvE nie myslac jak on wplynie na PvP, bo w PvP wyglada to calkowicie inaczej. Obecnie wbijamy 100 lvl i mamy juz wszystkie spelle, pozniej pracujemy juz na nic, tylko na hp i wyglad transformacji. Na poprzedniej edycji gracz expil az do 500 lvla zeby odkryc nowe spelle, transformy, skille poniewaz kazdy szczegol powodowal ze nasza postac stawala sie silniejsza.

Chciałbym zaznaczyc jak to działa bo mialem swoje serwery. Robiac balans na PvE zepsujecie PvP, robiac balans na PvP zepsujecie PvE. Trzeba tu znalesc złoty srodek tak by zgadzalo sie jedno i drugie. Czekam na wasza odpowiedz admini, prawdopodobnie olejecie temat, lub odpiszecie ze wszystko jest okej, no bo tak bo przeciez wy gracie i widzicie jak to wyglada. Nie mowie ze sie nie staracie, bo napewno poswiecacie tone czasu by bylo wszystko wporządku, ale wam to nie wychodzi tak jak powinno.Myslicie ze widzicie wszystko w plikach to wiecie wszystko,ale w praktyce wszystko wyglada calkowicie inaczej. Zamiast robic wszystko na swoją rękę posilcie się opiniami graczy którzy graja długo na waszych edycjach i innych otsach i widzą błędy jakie obecnie panują.
Liczba postów : 8
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 11:10 am
Zgadzam się ze wszystkimi punktami.
Od siebie dodam jeszcze takie rzeczy jak:

-o wiele za niski regen many, który sprawia, że bijąc z dwóch pierwszych speli trzeba co chwile łykać potki a expiąc z najlepszych to leci ciągły spam potionów...

-o wiele za duży exp z sag, który sprawił, że po dwóch dniach nie ma co robic na serwerze..

-za duże cooldowny na normalne spele, 6-7 sec na ostatnie spele to jakaś masakra biorąc pod uwagę, że leczenie ma się co 0.9 sec...

-paral Sado do poprawy, nie opłaca mi się go nawet rzucać na nikogo kiedy nie dość, że musze być jedną kratke od celu to wystarczy haste spela wrzucić i po paralu...

-tak samo "special" sado/zarakiego/renjiego czyli ich heal co 10 minut. Szczerze nie widziałem chyba na żadnym otsie speciala tego typu z dłuższym cooldownem jak 90 sec...Jak mam mieć taki cooldown na heala to dlaczego taki buzz na buff zwiększający mu dmg o 100!% ma normalny cooldown...

-zbyt duży movespeed! przecież tutaj sie biega z 2x szybciej niż powinno, żeby pvp miało jakiś sens...

-reiatsu lvl zwiększający heal o kosmiczne ilości a dmg praktycznie wcale..

-Zbyt duży exp z tasków i ogólnie. Pamiętam, jak na poprzedniej edycji dzień w dzień trzaskało się po 10 ksh tasków, żeby ten lvl jakoś leciał. Teraz robisz 10 sag masz 30 lvl lecisz jeden task na togabito masz ~70 lvl, robisz 2 taski na samuraje masz~110-120, robisz sagi masz 300... Do zrobienia w 1 dzień tak na prawdę...

I z całego serca popieram ten punkt o spelach. 100 lvl na last spela kiedy taki lvl wbija się w 3-4h to jest kompletnie nieprzemyślane. Wymuszony przez za duże cooldowny "combo" system, w którym bije tak naprawde pierwszymi dwoma spelami a reszte raz na 10 sec również nie sprawia żadnej satysfakacji, przynajmniej mi. Transy nie dające nic oprócz wyglądu i defa to również moim zdaniem całkowity niewypał.

Tę edycję uważam już niestety za straconą, nie wiem czy był ktoś bardziej nakręcony niż ja, bo to dopiero druga moja edycja i mega mi się spodobał Wob ale teraz po 2 dniach wchodzę do gry i nie mam co robić.
Nowej postaci nie chce mi się expić wiedząc ile expa dostaje się z sag a drugi raz też średnio mi się chce je robić, zwłaszcza, że bez tanka i ze 2 healerów ciężko je zrobić..
Mega dobry set dropnięty praktycznie pierwszego dnia grania postacią...
Kiedyś chociaż się biegało po kushanadach, żeby zdobyć hell soula a teraz gdy tylko Ishida coś bije z łapki to nawet nie warto sobie tym głowy zawracać, zwłaszcza że usunęli achievementa i można go tylko dropnąć...


Ostatnio zmieniony przez credd dnia Wto Sie 29, 2017 12:40 pm, w całości zmieniany 3 razy
Liczba postów : 6
Join date : 27/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 11:14 am
Co do 3 puktu sprawa wygląda tak ,że najzwyczajniej w świecie bronie pod meele biją dmg który musi przejść jeszcze przez armory, defence itd. a, jak pewnie większości zauważyła większości postaci mają bardzo duży bazowy defence + eq co sie przekłada na to ,że moby biją znikomy dmg to co dopiero w przypadku ludzi którzy w traina nie uderzą 1k ;x.

Jak macie zamiar zmniejszyć teraz deffa bazowego każdej postaci to nie zapomnijcie ,że moby dostaną dość mocnego buffa Razz.
Liczba postów : 8
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 11:35 am
niee, testowaliśmy to wczoraj chodzi o defa z broni nie itemów, to przez broń są ciągłe missy..
avatar
Liczba postów : 15
Join date : 27/08/2017
Age : 22
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 12:01 pm
@credd
Czytajac Twoja wypowiedz na temat mojej wypowiedzi. Pieknie napisane 10/10, zgadzam sie z kazda rzeczą która dopisałes. Idealnie mysle to samo co Ty.  Zreszta nie tylko ja i Ty , bo caly team mój który niedługo wyjdzie jak i teamy które juz wyszły i które niedługo tez to zrobią. A co do jeszcze raz tych missów zauwazyłem tez ze np. Arrancar Vanderrich set daje wszystkie staty po okolo 12, w tym własnie defense. Jest to mega op set, zwazajac na to ze daje denfe/rei defense,as,staty i jeszcze Reiatsu lvl który jest najwazniejszy bo łapa nie istnieje i nawet postaciami pod łape gra sie pod reiatsu lvl.
Liczba postów : 8
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 12:12 pm
Z tym, że reiatsu praktycznie nie zwiększa dmgu tylko heal o ogromne ilości ;s Ale prawda, ja na sado gram w secie pod reiatsu lvl bo bez niego lecze się po 200 a z nim po 1000...
Administraotr
Administraotr
Liczba postów : 11
Join date : 17/08/2017
Zobacz profil autorahttp://wob-original.forumpolish.com

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 5:02 pm
1. Rei lvl wpływa zbyt bardzo na heal, zostanie to zmienione w następnym większym patchu. Czasy spelli zostaną takie jakie są, teraz gracze używają spelli na zmianę co jest dobre. Nie ma się spamić last spellem nie myśląc o niczym.

2. Zmiany których wymagają niektóre postacie już sobie zapisałem, logicznym jest iż nie będę teraz każdej postaci zmieniał HP oraz Reiatsu bo będzie o to straszliwy płacz, więc do resetu hp oraz mana + postacie z utamka zostaną takie jak są teraz.

3. Rare oraz Legendary itemki jest zbyt łatwo dropnąć dlatego też nie opłaca się skillować, bo wystarczy iść na spawna i wydropić dobre itemki, zostanie to zmienione w następnym większym patchu. Nie wbijanie sie z broni poprzez zbyt duży Def postaci także zostanie zmieniony w większym patchu.

4. Zanjutsu daje dmg z broni ale w pvp nie widać tego ponieważ jest za duży def, lecz w mobki widać różnice. Tak samo mlvl oraz lvl zwiększa dmg, ale nie o jakieś kosmiczne wartości, testowałem to na paru postaciach, na ~100 lvl bez eq biło się około po ~1200, a z eq około ~1300, na 300 lvlu różnica stawała się większa. Bez eq i bez transów biło się około ~2000 a z eq oraz transami około ~2400, więc różnica jest. Jeżeli wbijanie lvla postaci aby dostać boost do defa, rei defa, dodatkowe hp oraz jakiś dmg ci się nie podoba, to niestety ale ten server nie jest do ciebie, ponieważ to zostanie, uważam że wybocenie(tak większość boci) dużego lvla żeby odblokować spelle na których opiera się postać jest słaba, dlatego spelle na niższy lvl zostaną, ewentualnie można się zastanowić aby transy dawał większą ilość dmg.

Co do innych postów w tym temacie:

Maski regenerują dość duże ilości hp oraz reiatsu, większość spelli na low lvl zabiera 20-60 many a maski regenerują mane co sekunde, tak samo food regeneruje mane, jeżeli wolisz łykać potki na low lvl niż poczekać parę sekund aż maska oraz food zregeneruje ci mane to już jest twój wybór. Jeżeli chcesz wbijać lvl jak najszybciej to łykasz potki, jeżeli nie to możesz bić mobki wolniej, nie spamiąc ciągle spelli.

Exp z sag zostanie zmieniony, lecz nie w tej edycji, było by to unfair względem reszty graczy.

Parale są zbyt słabe poprzez zbyt duży movement speed, co zostanie zmienione.

Nie wiem skąd pomysł iż heale od Renjego, Sado i Zarakiego to speciale, nie wiem kto wam dał taki pomysł, te heale są po prostu żeby raz na jakiś czas cię uratować, działają one na zasadzie Exura Gran Ico na rl tibii, speciale od Sado, Renjego oraz Zarakiego są na 30 lvl, oraz zwiększają im hp o dany %. Jeżeli heale na 80 lvl się graczom nie podobają to zostaną one po prostu usunięte.

Exp stage zostanie prawdopodobnie zmniejszony na następnej edycji tak aby ten lvl leciał wolniej.
Liczba postów : 27
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Wto Sie 29, 2017 7:28 pm
Admin napisał:
3. Rare oraz Legendary itemki jest zbyt łatwo dropnąć dlatego też nie opłaca się skillować, bo wystarczy iść na spawna i wydropić dobre itemki, zostanie to zmienione w następnym większym patchu. Nie wbijanie sie  z broni poprzez zbyt duży Def postaci także zostanie zmieniony w większym patchu.

duży + i - jednocześnie xDD Większy trud w dropie, co jak najbardziej na plus. minus jest oczywisty Razz przeżyję, ale trzeba ponarzekać :3
avatar
Liczba postów : 15
Join date : 27/08/2017
Age : 22
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Sro Sie 30, 2017 1:05 am
A co z tym AttackSpeedem dlaczego macie taki problem poprostu w dodaniu go tak jak był? Wiecie ze z full setem pod AS bijesz praktycznie tak samo szybko jak na 1 lvlu.
Liczba postów : 27
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Sro Sie 30, 2017 6:47 am
@up
to działa w dwie strony.
Dlaczego po prostu niee chcesz grać bez attack speeda? imo niektóre profy byłyby z tym OP. np ishida, który co jakiś czas walnie op strzalke xd
Liczba postów : 6
Join date : 27/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Sro Sie 30, 2017 10:09 am
@up
Imo OP to teraz są postacie pod spelle, zreszta aktualnie każda postać opiera się na spellach ,bo zwyczajnie meele jest gówniane ( oczywiscie nie pisze tu o ishidzie ktory jest na dista ). To nie attack speed był by OP to problem jest z ishidą który nie ma ogarniętego dista.
Liczba postów : 5
Join date : 28/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 12:22 am
Nie wiem kto to jest tutaj na forum ten admin ale to coś pokolenia hakki chyba albo to on, typie jest początek edycji a jednocześnie jej koniec. nie ma co tutaj robic sagi już ludzie maja po 300 + maja nie którzy full eq ludzie sprzedaje cale konto z full setami jaki jest sens ? tym bardziej że postacie zrypane są nie są ogarnięte i to powinnien być zrobione jak najszybciej, tym wolniej się ruszycie tym mniej osób będzie żresztą wystartuje wono i tak pewnie będzie z 50 osob moze. bo graj po prostu jest nudna kiedys na starym balansie po 2 tygodniach czy cos dalo sie to osiagnac moze dluzej, teraz to po prostu wielka nuda do poprawy, jedynie co to ratuje to reset poprawienie tak jak bylo dodanie znow attack speeda skillowanie itd bo tak to niema to sensu, mówił ktoś że soul powinnien iść do przodu ale to nie jest krok do przodu tylko do tyłu.
Liczba postów : 27
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 6:42 am
Nie wiem czy widziałeś, ale admini pracują nad czymś dużym, więc może warto poczekać? poza tym nie wszyscy noł lajfją i mają czas by cisnąć w woba kilka h dziennie... więc nie mów o końcu edycji gdy polowa graczy ledwo co zaczęła rozumieć ten server.. poza tym nikt jeszcze nie ma klasowego zanpakuto więc jakie nudy?
Liczba postów : 8
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 11:46 am
Błagam rafa, nie broń ich. Edycja jest skończona, wyszły z serwera już wszystkie teamy, nawet team znajomych admina...Jedyne osoby jakies zostały to gracze pve, którzy nie wiedzą ile expa dają sagi albo nie są w stanie ich zrobić i bezsensownie expią. Przed startem nie zostało sprawdzone nic, od dropu przez exp aż po pvp. KOMPLETNIE NIC NIE BYŁO USTAWIONE DOBRZE. Słyszałem jak wyglądały testy, sprawdzili czy 3 postacie są w stanie zabić jedną osobe i tyle...Dmg sprawdzali na trainerach a profki podobno przetestowali 3, ishide, zarakiego i kogoś tam jeszcze. Co zresztą widać po kilku godzinach na serwerze. Zrobili wszystko na odpierdol się i nawet nie mają wstydu, żeby zrobić resa i oddać ludziom pkt. Ja się osobiście czuje wyruchany na 100zł no ale cóż moja wina, że im zaufałem i chciałęm wesprzeć Smile
A jak mi admin napisał, że robiłem bug abuse expiąc na gilianach i zbierając źle przez nich ustawiony loot to śmiechłem Very Happy
Liczba postów : 5
Join date : 28/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 1:23 pm
Ja sie zgadzam z credd i sosikie, no sorry wtedy tanki tez były i też było ich cięzko zabić mimo to dmg w ludzi z łapy był i dista. jestem jeszcze wstanie zrozumieć że mogą mieć mniej czasu, no ale kurde za czym to reaktywował mineło 1-2 lata wystarczając dużo by chociaż balans był w miare ok. najpierw zmienił drop z mobow potem sagi zmienil teraz przywrócił niby, baku warzone nie jest do zrobienia na obecnym balansie.. a kiedyś się tam expiło zbierało hajs teraz na 300 padasz na placka. jeden plus jest taki ze bossy w miarę często się respią inwazji nie ma prawie wgl bo są nie zrobione pod obecne hp. w chwili obecnej jest z 60-70 osob gdzie pewnie okolo 10 jak nie wiecej jest na trainach. ja poczekam na dany update tylko ciekawe kiedy wyjdzie i co takiego zmieni.
avatar
Administraotr
Administraotr
Liczba postów : 27
Join date : 22/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 6:32 pm
creed, rozumiem że brałeś udział w testowaniu?
Liczba postów : 8
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 7:28 pm
wystarczy mi to co mi powiedzieli Ci, którzy brali udział Smile zresztą tylko się pogrążasz patrząc jak wszystko wytestowaliście Smile
Liczba postów : 5
Join date : 27/08/2017
Age : 25
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 8:39 pm
I would like to add some stuff as well to this post...
One thing right now, is leveling without doing sagas. This is very hard at the moment, given that most professions can get one shot at the decent spawns. Right now if you are not sado, renji, or zaraki, you are gonna have a hard time leveling in pve. Also sagas are impossible without a Sado and a healer.
Another thing is that there are not many caves in which you can hunt, I personally waste tons of potions (~1000 great rei = 18cc) and is very hard to pay for potions and/or aol if anything happens, since I'm very squishy (ulquiorra) I die a lot.
Right now the only hunt that gives decent exp, and wont 1-2 shot me are gillians/adjuchas. If i go to vandreich's i can get 2 shot and die, if I go to captains, or fullbring its the same. This is with my Ulquiorra level 150, with my stark level 120, I get 1 shot everywhere, vander, adjuchas, captain 1 shot me, fullbring the same. Again, gillians are the only good place to hunt to level up decently, also the only hunt in which I can make profit. And because this is the best/only place to hunt and get decent exp/profit its always full...
In Vander you can get decent exp, but loot wont sell, so no profit, but you still waste a lot of mana potions which are very expensive... There are a lot of caves to hunt, but almost none are gonna give profit, and if they do, you probably wont be able to tank and die. My stark only has 1k hp and its level 120, all good places to hunt mobs hits 500-1k... My Ulquiorra has 2k hp at 150... So easy to die and very hard to level, and make profit, and if you die you risk of loosing ~18cc (1k great rei pot) + items, or 15cc for aol, either way you loose a lot of money.
Liczba postów : 14
Join date : 31/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 8:45 pm
No Niestety Soul Jest tak jak napisał kolega wyżej. Mógłbyś dodać możliwość sprzedawania loota z vanderów to chociaż ludzie mieliby na czym zarobić. Każdy item za 1,5-2cc i powinno być idealnie zważając na loot rate tych przedmiotów. Można byłoby też dodać sprzedawanie rare itemów, ponieważ leci tego troszkę dużo. Aktualnie jedyne rare itemy które można sprzedać lecą z exiled kido.
Liczba postów : 5
Join date : 27/08/2017
Age : 25
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 8:53 pm
Also souls seem to be super hard to drop in this version, I think of 800 Samurai I dropped 1 soul, killing around 2k Golems I got 1 stone soul, killed like 4k+ Vander and no soul. I know souls should be hard to obtain, especially high level ones like Vander, but so far seems like the easiest soul to drop is hell soul, a lot of people have that one and not the others...

I know this might not change on this version, but it's just something to look at.
And it if was mentioned already I'm sorry, is hard to work around translations xD
Liczba postów : 14
Join date : 31/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 9:12 pm
abaddon soul drop is normal i think. It's better to kill boss and have big chance to loot soul because monster have about 0,1% chance to drop soul it depends on your luck as always.
Liczba postów : 5
Join date : 27/08/2017
Age : 25
Zobacz profil autora

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

on Czw Sie 31, 2017 9:27 pm
Yes I agree, but it goes back to the previous comment, everything hits too much, or vocs just don't have enough hp, and will get 1 shot. xD its a dilemma
Sponsored content

Re: Najwazniejszy temat na forum. Błędy w obecnej edycji.

Zobacz poprzedni tematPowrót do góryZobacz następny temat
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach