Share
Go down
avatar
Liczba postów : 6
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Przemyślenia Logusia

on Wto Gru 12, 2017 10:32 pm
Soulciu, najlepiej by było jakby WoB został taki jaki był 2-3 edycje temu.
System tego RPG co był teraz, kompletnie nie wypalił. :c
Mógłbyś zmniejszyć dmg w ludzi, ale minimalnie, żeby jednak troszkę dłużej ubijało się innego gracza.
Ja to widzę tak:

1. Powrót do starej wersji - była chyba najlepsza. Jedynie co zmienić, to fakt, że można było samemu poradzić sobie z graczem na tym samym levelu. Fajnie by było, jeśli potrzebna byłaby pomoc 2-3 graczy z teamu.

2. Zmiana achievementów - a raczej zmniejszenie wymaganej ilości wypitych potów itp. Na WoB'ie w miare szybko się expi, nie powiesz, że nie, no i nie ukrywajmy, jak już jest dużo ludzi, to 80% graczy siedzi na trainach.
Jedynymi teamami jakie się biły to byliśmy my (nie pamiętam nazwy gildii XD), Espady no i wcześniej Nietoperki.
Na expie jak i na warze nie siedzi się jakoś długo,
(nie pamiętam jak wcześniej było na warach, ale można nawet wprowadzić jakiegoś expierence protectora, takie 10-20% mniejszy spadek expa przy desce)
dlatego trzeba zmniejszyć tą ilość.
Na samych warach i expie tak do 300-350 dobija się chyba ledwo 2lvl picia potów, a ostatni, który jest najcięższy, trzeba przesiedzieć na trainach.
I jak możesz, we no wstaw screenki jakieś opisu postaci i w ogóle, albo włącz acc maker'a, o ile jest możliwość.

3. Ban za bota - krzyczymy o tym na każdej edycji.
Wiem, że według Ciebie 7 dni to mało, ale naprawdę, dopóki WoBik nie zyska na popularności musisz zmniejszyć okres z 7 dni tak na... 3-4 dni max. Sam wiesz, jaki jest płacz o to.

4. Naprawić w końcu te sagi! - chyba każdy, kto grał na WoB'ie, wie o czym mówię. XD
Trzeba je jakoś ogarnąć.
Pewnie, można masówką iść na sagi, ale ryzyko tego, że Yammy w parku obok depo, sam pozabija wszystkich graczy w przeciągu pięciu sekund. Serio, trzeba to jakoś ogarnąć, strasznie psuje klimat.

5. No i mapka - nie mówię, że musisz całkowicie zmieniać mapę, ale chociaż minimalnie. Porobić kilka zakrętów, poprzenosić teleporty, zmienić miejsca różnych questów, na takie, gdzie rzadko kto expi/przebywa.
Na przykład Normal Hollowy, na Hueco Mundo, każdy tam się stawia, bo fajny exp, a wątpię żeby ktokolwiek szukał tam jakiegoś questa.
Po prostu pozamieniać ich miejsca, żeby każdy znów się głowił, gdzie to może być, a nie 1 edycje zrobić questy, a przez reszte po prostu pamiętać. Zawsze to jakaś większa frajda z gry, mimo, że nagrody te same.

6. Talent points - chyba nie muszę dużo mówić. Dodać punkty np. za achievementy, za questy, za coś tam punkty, które możemy rozdzielić pomiędzy innymi umiejętnościami.
Moje pomysły:
* Reiatsu - Zwiększa ilość posiadanej many o x%.
* Anger (dlaczego anger? jak to w anime, postacie uzyskiwały większą moc pod wpływem gniewu, nie wiem, nie potrafię wymyślać takich nazw, najwyżej ktoś inny je zmieni.) - Zwiększa ilość zadawanych obrażeń od melee/dist/sword o x%.
* Friendship - Zwiększa ilość posiadanych HP/Zmniejsza otrzymywane obrażenia o x%.
* Kidou - Zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami o x%.


7. Postacie - dużo tu mówić o balansie, ale niestety nie pamiętam już, jak to wszystko wyglądało.
Wiem tyle, że Zaraki na tej wersji został zrobiony pod tanka, ale chyba najbardziej pasuje pod niego DPS.
Punkty, którymi będziemy dysponować (patrz punkt 6) będą nam umożliwiać zrobić naszą postać pod co chcemy.
To moje pomysły:
Ichigo - DPS
Inoue - Support
Rukia - DPS/Support
Zaraki - DPS/Offtank
Ulquiorra - DPS/Tank
Byakuya - DPS/Offtank
Yourichi - DPS/Offtank
Sado - Tank/Offtank/Support
Kyoraku - Tank/Offtank
Renji - DPS/Offtank
Nie pamiętam reszty postaci, a raczej do czego mogliby się nadać.
Ogólnie to prawie każda postać nadawałaby się, aby zrobić z niej tanka/offtanka.

8. Specjalna umiejętność - dać każdej z dostępnej profesji jakiś unikatowy spell.
Np:
Ichigo - buff, ale taki z pierdolnięciem 3-5 sekund.
Inoue - możliwość nałożenia tarczy na członka party zależna od jego x% hp.
Rukia - możliwość zamrożenia wroga na 1-3 sekund.
Ulquiorra - heal x% per sec.
Renji - u niego pasowałoby coś w stylu rozłączenia swojego bankai'a i zrobienie, żeby części jego miecza goniły przeciwnika, z każdym atakiem slow o x% movement speeda.
Sado - możliwość nieśmiertelności na 1-3 sekund.
No i takie coś w stylu.

9. Rare itemki - mam tutaj na myśli aby pododawać bossy. Nie mam na myśli mobków takich jak np. Hell Guard, jakiś Kaien czy kto tam. Tylko mianowicie jedną z głównych postaci. Z Sado moglibyśmy zdropić itemasa, który polepsza nam dość sporo defa i rei defa, bądź ileś tam hp dla tanków.
Z Ichigo coś pod melee staty.
Rzeczy takiego typu.

Nie wiem czy poprzesz, no ale najwyżej dopiszę coś, jak coś mi wpadnie potem do głowy.
Tęsknimy Souluś, a kubek od Ciebie nadal używany. ♥️


Ostatnio zmieniony przez Logan dnia Wto Gru 12, 2017 10:38 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : poprawa)
Tutor
Tutor
Liczba postów : 4
Join date : 26/08/2017
Skąd : Rybnik
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Logusia

on Sro Gru 13, 2017 5:08 pm
Te czasy Wchodzimy na Kensei'a , Bug ~12 Deadów Hahhahahaha Very Happy
avatar
Administraotr
Administraotr
Liczba postów : 33
Join date : 22/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Logusia

on Sro Gru 13, 2017 8:50 pm
2. Okej, trzeba będzie to dokładnie przegadać
3. Defaultowo jest 7dni i to się tak wygodnie klika!
4. Zrobi się
5. Hmmm.. tak żeby gracze się pogubili mówisz... pomyślę i zobaczę jak z czasem będziemy stać
6. Fajny pomysł, załóż dla niego osobny temat, trzeba to rozwinąć!
9. kk
Sponsored content

Re: Przemyślenia Logusia

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach