Share
Zobacz poprzedni tematGo downZobacz następny temat
Liczba postów : 1
Join date : 28/08/2017
Zobacz profil autora

Przemyślenia Log... Chopoka.

on Sro Gru 13, 2017 12:15 am
Witam chopy.
O to kilka moich pomysłów:

1. Bossy.
Zmienic system bossów, żeby się pojawiały losowo, a nie po zabiciu konkretnej liczby potworów.

2. Special taski.
Taski które będą wymagać zabicie większej ilości potworów i w zamian będziemy mieli możliwość walki solo z bossami (np. za 600? Kushanad, walka z bossem Hell Guard tyle ze znacznie słabszym od normalnego i mniejszą szansą na drop itemów).

3. Day with monster.
Zrobić tak żeby dana kategoria nie mogła sie powtórzyć przez 2 lub 3 kolejne dni.

4. Sagi.
Po zakończeniu wszystkich sag, możliwość wykupienia za ksh points indywidualnej walki z daną sagą (oczywiście osłabioną by dało się ją zabić solo) na jakiejś arenie (np. zrobić jakąś pod ksh house). Wszystko po to, by móc dropć saga itemy.

5. Powrót do starego woba, bo to co było na ostatniej edycji to totalna porażka.

6. Crafting.
Taki pomysł, by np. z niektórych mobów (np. Kushanady, arrancary) nie spadało eq tylko części armorów, legów itp. Trzeba by było zebrać np. 3 części legów, żeby jakiś npc (np. Raul) mógł z nich nam stworzyć daną część ekwipunku. Oczywiście najlepiej takie coś zrobić na bardzo dobre / najlepsze itemy.

7. Antybot.
Niech będzie sam losowo wyskakiwał dla wszystkich, a nie tylko jak admin czy tutor komuś go dadzą.

8. Handel.
Zakaz handlu w niedziele!

Na razie to tyle. To są tylko moje propozycje, które ja bym chciał zobaczyć na serwerze. Rozumiem, że nawet gdyby przypadły do gustu to i tak wszystkiego na szybko się nie da zrobić, na ale może w przyszłości.
avatar
Liczba postów : 6
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

on Sro Gru 13, 2017 12:18 am
elephant
avatar
Administraotr
Administraotr
Liczba postów : 29
Join date : 22/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

on Sro Gru 13, 2017 8:54 pm
1. Rozwiń bo nie rozumiem.
2. Mieszane uczucia, może lepiej to przedstawisz?
3. Okej, zrobi się (muszę jakąś listę zacząć robić...)
4. Dość ciężki case, trzeba byłoby to dokładnie przemyśleć.
5. Wrrr, poprzednia się nie udała ale czy zamysł był aż taki zły?
6. Hmm, poczekam aż inni się wypowiedzą.
7. Ok
8. Definitywnie na tak!
Liczba postów : 2
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

on Pią Gru 15, 2017 5:24 pm
6 mnie sie nie podoba juz lepiej zrobi wszystkie itemy jakie leca beda slabe poprostu bedzie sie z innymi itemami laczylo na lepsze.
Liczba postów : 1
Join date : 11/01/2018
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

on Czw Sty 11, 2018 3:24 pm
tak na swiezo co mi przychodzi do glowy to-
1. zrobic system mini bossow, cos na podobe tego co pisal chopok ze postac zabijajac xxx potworkow danego typu dajmy na to kushanad moze przywolac w specjalnym roomie mini bossa hell guarda, czemu mini bossa? slabszy, tak aby mozna bylo go zrobic solo ale tez z mniejsza szansa na itemy zeby rozgrywka nie polegala jedynie na respieniu bossa bo wydropienia itemow:)

2. DEFINITYWNIE wrocic do wersji 2.0 ktora byla niebo lepsza od 3:( co bylo widac golym okiem gdzie v2 stala dosc dlugo i gracze dopisywali a v3? masa bugow i nieszczesne sagi gdzie tylko teamowo dalo sie je zrobic i team ktory je zrobil automatycznie topka a expiac wbicie 300 lvla trwalo kilkukrotnie dluzej.

3. bot - tu kwestia jest sporna ale mysle ze tego nie uniknie sie wiec bot przy komputerze tylko dozwolony, czeste anty boty wykluczyly by afkow banem:)

to tyle na szybko jak cos sobie przypomne z dawno nie granego woba od razu dopisze:)
avatar
Liczba postów : 5
Join date : 24/09/2017
Zobacz profil autora

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

on Nie Sty 14, 2018 6:03 pm
Witam Was bardzo serdecznie.

Nie chcę poruszać tematu sag czy huncenia Bossów czy Mini-Bossów, w te klocki jestem za cienki. Napiszę Wam poniżej kilka moich sugestii, które jakiś czas temu przedstawiłem Adminowi. Zaznaczam, że mam podobny pogląd na grę, jak niektórzy ludzie tutaj, tzn. nie chciałbym, by moje osiągnięcia były uzależnione od posiadania grupy osób, ponieważ - mimo iż sam tego nie sprawdziłem - to często powtarzaną opinią jest to, że niektórych questów choćbyś miał i lvl 1000 to solo nie zrobisz. Nie mówię, że questów grupowych w ogóle ma nie być, one też są potrzebne.

Admin zwrócił mi uwagę na jeden fakt - On nie chce, by rywalizacja była indywidualna, chciałby, by potęga Graczy opierała się na współpracy, co prowadzi do tego, że aby siać spustoszenie pewne postaci będą musiały ze sobą współpracować, nie ma być żadnego "Samca Alfa", który będzie kosił resztę wedle własnego uznania. Ja, z uwagi na swoją indywidualność chciałem, by każda z postaci miała swoją specjalizację, com pozwoli (większości z nich, wszystkim nie da rady) równą grę i zwiększa możliwości indywidualne. Po raz kolejny podkreślam - ja również nie chcę, by w tydzień czasu przejść 100% gry solo, ale kiedy samodzielna gra skończy się - przykładowo - na 180 lvl'u to również za fajnie nie będzie.

Moja wizja polegała na balansie postaci, co jak wiadomo - jest diabelnie trudne. Ile by człowiek nie zrobił i i tak zawsze ktoś będzie miał pretensje. Dlatego przedstawię również Wam swoją wizję, być może uda się to jakoś ulepszyć.

Ascalade napisał:Jak mawia Wielki Ferdynand Kiepski: "Mam pomysła". Pomysła powiązanego z gatunkowością. Tak sobie pomyślałem - skoro gatunek Arrancarów miałby dostać spelle klasowe (Bala, Cero, Hierro), to  Shinigami (wszyscy, poza Zarakim i Ichigo - tą są oszuty i Kidō nie potrafią) mogliby dostać spelle Kidō, takie jak:

Hadō #1: Shō - close-target zamiast Eregry Strike. DMG taki sam.
Hadō #4: Byakurai - wave
Hadō #31: Shakkahō - target
Hadō #33: Sōkatsui - target
Hadō #73: Sōren Sōkatsui - taki sam jak Sōkatsui z tym, że lecą 2 pociski, ale DMG "niekoniecznie" 2x większy

W/w zaklęcia były używane przez większość Shinigami, nawet niespecjalnie biegłych w Kidō.

Zaklęcia Kaizō Kidō (np. Jūgeki Byakurai) bym sobie odpuścił, tak samo jak Hadō #90: Kurohitsugi (chyba, że tylko dla Aizena) i Hadō #91: Senjū Kōten Taihō (tylko Kisuke), jak i Hadō #96: Ittō Kasō (kosztem np. 25-30% HP, tylko dla Genryūsaia. W końcu stracił łapę po tym zaklęciu).

Bakudō - ciężko znaleźć dla tego miejsce - w mojej wizji paral miał być atutem Grimmjowa, a jak dodacie to każdemu Shinigami (bez tych dwóch w/w) to postać Grimmjowa traci na wyjątkowości. Bariery i pieczęcie (np. Kyōmon) również olewamy - obrażenia przechodzące na manę to domena Orihime czy np. Uryuu (i postaci z niskim poziomem HP u których uznacie, że przyda się ta Utamo Vita, czy jak to się tam zwie).

No i tutaj pojawia się problem - Arrancarzy mają swoje, Shinigami swoje. A człowieczki? Lipa, nic dla nich nie ma. Albo trzeba będzie coś im nazmyślać, albo rozwiązanie nr 2: mało spelli ale za to potężny DMG. Np. Taki Byakuya - ma kilka własnych zaklęć, dodamy mu Kidō i weź go teraz postaw na solo z Chadem, który spelle ofensywne ma ze 2 (licząc 2 pierwsze, przydatne na Wolfy i Bandity to 4). Jak mu taki Byakuya zasunie combo ze swoich spelli (albo Ichigo, każdą Getsugą po kolei) to nieciekawie. 2 ataki Chada powinny równoważyć combo Byakuyi czy Ichigo. Niby fajnie, ale wtedy niższe lvl'e będę od takiego Chada padać na hita. I tu jest pies pogrzebany. Ciężko coś na to wymyślić. Zakładając, że np. combo 3-4 Getsug Ichigo rąbnie np. 8k to wychodzi na to, że Chad powinien walić 3k z El Directo i 5k z La Muerte. To jest równo, jeśli będą bić mobki albo worki treningowe, gdzie nikt na tym nie ucierpi. W PvP... nie wiem, Wy znacie się lepiej. Trzeba będzie coś wykombinować.

Prawdziwy problem będzie z balansem postaci - mając tyle zaklęć ofensywnych nie mogą zadawać nie wiadomo jakiego DMG. Chyba, że zrobicie postaci z HP po 100K, wtedy tak, jednak takie rozwiązanie mi się nie widzi. Rzucać sugestiami fajnie, a wprowadzić je w życie - znacznie gorzej Smile.

Poniżej przedstawiam swoją wizję niektórych profesji. Nie zdziw się w czasie czytania, jeśli będę pisał o czymś, co jest od dawna aktualne - grałem tylko trzema postaciami, o reszcie wiem tyle, co z anime i na tym będę się wzorował. Nie będę za każdym razem pisał "moim zdaniem". Wszystko poniżej to moja wizja, do Waszego użytku bądź jego braku  Smile

Nie będę pisał ze szczegółami. Z opisu może wynikać, ze spell będzie niewyobrażalnie potężny, a wiadomo, że inne profesje nie mogą zostać w tyle, więc wartości obrażeń będziecie musieli sobie doszlifować.

1. Chad.

Typowy "tank" - dużo HP, Reiatsu malutko. Jeden atak dystansowy - El Directo, reszta wyłącznie na bliski kontakt. Skill "strength" powinien skillować zauważalnie szybciej, niż inne profesje. DMG "z łapy" również lepszy od innych. Attack Speed powinien wbijać bardzo powoli (o ile będzie coś do skillowania. Jeśli nie to zostaje jak jest - poprzez questy). Reiatsu Lvl bardzo powoli. DMG ze spelli niewiele większy niż cios mlee, z jednym wyjątkiem - La Muerte z potężnym DMG. Nie wiem czy jest taka możliwość, ale fajnie by było, gdyby ustawić mu, by last spell tj. La Muerte nie zabierał konkretnej ilości jednostek reiatsu, a jego %, np. 70-80% reiatsu za jedno La Muerte. Sami wiecie, zapewne lepiej ode mnie, że gdyby 400 lvl Chad z ogromną ilością HP mógł spamować z La Muerte to byłby nie do ogarnięcia w starciu 1 vs 1.

Spelle:

Pierwsze dwa - nazwy musicie wymyśleć, może coś z hiszpańskiego Surprised

Pierwszy spell - nazwa byle jaka - Iron Fist - zastępca Energy Strike. DMG taki sam, jednak żaden dist, tylko close-target. Tłumaczyć Wam pewnie nie trzeba, ale co mi tam Laughing  - musi stać bezpośrednio przy mobku, by wykonać cios. Target z uwagi na to, by nie musiał stać dokładnie naprzeciw moba.

Drugi - równie beznadziejna nazwa - Iron Combo - sposób użycia tak samo jak spell nr 1 z tym, że nie pojedynczy cios, a 4, jeden po drugim.

Trzeci - Brazo Derecha de Gigante - buff, dodający mu - załóżmy 40 defence i reiatsu defence (sami ustalicie ile) na 1 minutę.

Czwarty - El Directo. Jedyny atak dystansowy Chada. Leci kulka energii we wroga i tyle. DMG niewysokich lotów. W razie wu poprawi z łapy Razz

Piąty - Brazo Izquierda del Diablo. Kolejny buff, zauważalnie zwiększający DMG mlee i ze spelli na 30 sec.

Last Spell -  La Muerte. Close-target z potężnymi obrażeniami. Co jest bardzo ważne - niezależnie od poziomu może być w stanie wykonać go tylko raz. Spory exhaust, by kilka chwil później nie mógł "poprawić".

2. Yoruichi.

Obecnie podoba mi się gra nią. Mała korekta w spellach, by targety zamienić na close-target i obecny, zauważalny buff na Strength dziłał także na Attack Speed. Pierwszy buff - Shunshin - na 1 min. Shunshin Chohenge tak mocny, jak teraz na 30 sec. Chad będzie wiódł prym w DMG, Yoruichi w szybkości ataku. Wartości obrażeń ze spelli sami dostosujecie. Strenght powinna wbijać podobnie jak Chad, ale nie z takimi obrażeniami mlee. Nadrobi spellami. Attack Speed najszybciej ze wszystkich (ponownie - jeśli będzie skillowany). Reiatsu Lvl nieco szybciej niż normal.

3. Ichigo.

Normalnie obrażenia Sword i spora szybkość ataku. Sword powinien mu iść szybciej niż "normal", AS tak samo. Z uwagi na fakt, że z Kido jest nieukiem i nie potrafi nic poza Getsugą stosunek HP/Reiatsu np. 70/30. Do Waszego ustalenia. W anime miał ogromną ilość reiatsu, ale tutaj na co mu to? Nie chcemy, żeby spamową Getsugą. Reiatsu Lvl również nieco szybciej.

Spelle:

Pierwszy - kolejna niezwykle twórcza nazwa Laughing - Blade Slash. Close-Target.
Drugi - Blade Furie - odpowiednik Iron Combo Chad'a.
Potem Getsuga Tensho, Kuroi Getsuga Tensho, Augmented Getsuga Tensho, Daiken Getsuga Tensho, Shoken Getsuga Tensho  - targety. DMG sami ustalcie. Spelle muszą być użyteczne, ale nie zaraz wykosić wszystkich.
Getsuga Jujisho zostaje jak jest, wave z dużym DMG.
Mugetsu - obszar o dużej sile rażenia, koszt many jak La Muerte u Chada z tym, ze w tym wypadku to tak z 90%.

4. Orihime.

Stosunek HP do Reiatsu np. 30/70. DIstance powinien iść jej szybko, AS niespecjalnie. Atutem profesji byłoby lecznie. Nie tylko siebie, ale także sojuszników w Party. Nie wiem czy wtedy innym profesjom nie trzeba będzie nieco osłabić wartości leczenia, bo po co im Orihime, skoro są w stanie wyleczyć się sami? Dodatkowo buffy na utratę w pierwszej kolejności reiatsu, potem HP. Reiatsu Lvl średnio.

Spelle:

Jako pierwszy zostaje Energy Strike.
Santen Kesshun - buff dodający trochę defence, reiatsu defence.
Kolejny przydałby się również jakiś target, który pozwoliłby doexpić do Koten Zanshun, bo cały czas jechać na Energy Strike trochę lipa. Nie mam pomysłu na nazwę.
Soten Kisshun - średni czar leczący. Nie wiem czy tylko ją, czy sojuszników również. Wasz decyzja.
Koten Zanshun - target zadający dość spore obrażenia, ale nie nie wiadomo jak wielkie.
Shiten Koshun - buff dodający dużo defence, reiatsu defence i bariera - w pierwszej kolejności traci reiatsu, dopiero po jego braku punkty życia. Na 1 minutę.
Shun Shun Rikka - last spell. Potężny czar leczący zarówno ją, jak i sojuszników w określonym obszarze.

5. Kenpachi.

Kopiuj klej Chad, tyle, że ze Swordem i własnymi spellami na close-target. Mnóstwo HP, mało reiatsu, spelle trochę lepsze niż mlee, last spell super potężny, w przypadku Zarakiego - kosztem np. 40% HP, nie reiatsu. Bez distance - w Kido taka sama łamaga jak Ichigo Smile Reiatsu Lvl tak samo jak u Chada.

6. Starrk.

Zostaje jak jest, co najwyżej możecie trochę zmienić stosunek HP/Reiatsu na np. 40/60, by nie musiał zawsze mieć kogoś przy dupie.  Wasza decyzja, może tak gadam dalego, że chciałbym sobie nim pograć, ale wolę grać sam Smile Dist powinien wbijać bardzo szybko, jak Orihime i Uryuu. Attack Speed lepiej niż średnio, lecz nie jak Yoruichi. Strzelał z dwóch pukawek na raz, a tak umie tylko Chuck Norris. To coś znaczy  Smile  Reiatsu Lvl wyżej średni. Dodać dwa ataki i jeden buff:

Bala - target z niżej średnim DMG na low-lvl, mały exhaust.
Cero - wave ze średnimi obrażeniami.
Hierro - buff, np. 40 do defence i reiatsu defence na minutę.

7. Grimmjow.

Dobry w Swordach, AS ciut gorzej niż Starrk, dużo gorzej niż Yoruichi. Dodać te same spelle co u Starrka. Stosunek HP do reiatsu np. 60/40. Dodać Bala, Cero i Hierro, oraz dodatkowo paral przeciwnika - Caja Negacion - odpowiednik tej kulki, którą na pewien czas unieruchomił Ulquiorrę, bo chiał się tłuc z Ichigo. Reiatsu Lvl wyżej średni.

8. Ulquiorra.

Stosunek HP do reiatsu jak u Kyoraku, nim pozmieniałeś. Nie wiem ile to było, 45/55? HP ciut mniej niż Reiatsu. Plus 3 spelle dla Arrancarów: Bala, Cero i Hierro. Sword wyżej średni, AS normal, jego spelle powinny boleć przeciwników. Reiatsu Lvl całkiem szybko powinien wbijać. Trochę lepiej niż Grimmjow i Starrk.

To na tą chwilę tyle. Jak mówiłem - z pewnością niektóre z moich sugestii od dawna są aktualne. Reszta to moja wizja niektóych profesji. Co Wam się spodoba - o ile jest tu coś takiego - możecie kiedyś wprowadzić.

Zatem jak mówiłem, oto moje sugestie. Dajcie znać co o tym myślicie.

Z wyrazami szacunku,
Ascalade
Sponsored content

Re: Przemyślenia Log... Chopoka.

Zobacz poprzedni tematPowrót do góryZobacz następny temat
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach