Share
Zobacz poprzedni tematGo downZobacz następny temat
avatar
Liczba postów : 6
Join date : 26/08/2017
Zobacz profil autora

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

on Sro Gru 13, 2017 10:58 pm
Talenty będziemy mogli nabyć poprzez wykonanie różnych questów, za wbicie najwyższego poziomu jakiegoś achievementa.
Nie mówię, że na każdym, a na takim trudniejszym, np. zabicie x Kushanad, tak jak było na poprzednich edycjach.
Punkty będziemy mogli rozdzielać w co chcemy, czy to w większą ilość życia, czy to w redukcje obrażeń.
To są moje pomysły:


  • Reiatsu

zwiększa naszą maksymalną manę o x%.

  • Hadō

zwiększa nasze obrażenia zadawane z umiejętności o x%

  • Bakudō

(o ile jest taka możliwość) - zwiększa tarczę nakładaną na sojusznika o dany procent jego/naszego życia.

  • Kaidō

zwiększa nasze maksymalne życie o x%.

  • Zanjutsu/Reiryoku/Brazo Derecha de Gigante

(nie wiem jak nazwać melee) - zwiększa zadawne obrażenia z naszego miecza/łuku/glove'a o x%.

  • Friendship

(także nie znalazłem innego słownictwa z Bleach) - zmniejsza otrzymywane obrażenia w nas o x%.
Nie wiem Soulciu jak je tu bardziej opisać. Może ktoś inny poda inne przykłady, według mnie tak one powinny wyglądać.

A tutaj taki poboczny pomysł:


World Bosses - podobnie jak na poprzedniej edycji, gdzie z bossów wylatywały rare itemki jak hell soul, jakieś takie bajerki, ale w przy world bossach będzie to wyglądać inaczej.
Tak jak pisałem w przemyśleniach, będzie to albo Sado, z którego będziemy w stanie zdropić coś dla naszego tanka, albo Inoue, z której coś dla naszego supporta.



  • World Bossy będą pojawiały się raz na jakiś czas, nie po zabiciu danej liczby mobów, a po prostu losowo. Nieważne czy to Hueco Mundo, Karakura, czy Soul Society.



  • Każdy gracz, który przyczynił się do zabicia world bossa, będzie miał swój własny loot chest, z którego jest szansa na zdropienie dodatkowego achievement pointa. A także mała szansa na zdropienie konkretnego itemu np. Sado Armor (taki przykład, który opisałem w moich przemyśleniach, w punkcie 9. http://wob-original.forumpolish.com/t93-przemyslenia-logusia)



  • World Bossy będą mega silne i będą potrzebowały większej liczby graczy niż 5 (może przesada).




Oczywiście nie musisz Soul tego od razu robić, ale zająć się jednym punktem talentu, zrobić go do końca, odpalić ots'a i dać nam próbować. Tak samo co do bossów, zrobić jednego, itemki dorobić i do testu dla graczy.
Liczba postów : 2
Join date : 29/08/2017
Zobacz profil autora

Re: Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

on Pią Gru 15, 2017 5:27 pm
Co do world bossow to moze zrobic zeby jakby nowa waluta z nich leciala? Owa walute moglbys wymienic na bardzo dobre eq, kase, task pointy i jeszcze cos tam wymyslic.
Zobacz poprzedni tematPowrót do góryZobacz następny temat
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach