World of Bleach - Original
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Logan
Logan
Liczba postów : 6
Join date : 26/08/2017

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać! Empty Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

Sro Gru 13, 2017 10:58 pm
Talenty będziemy mogli nabyć poprzez wykonanie różnych questów, za wbicie najwyższego poziomu jakiegoś achievementa.
Nie mówię, że na każdym, a na takim trudniejszym, np. zabicie x Kushanad, tak jak było na poprzednich edycjach.
Punkty będziemy mogli rozdzielać w co chcemy, czy to w większą ilość życia, czy to w redukcje obrażeń.
To są moje pomysły:


  • Reiatsu

zwiększa naszą maksymalną manę o x%.

  • Hadō

zwiększa nasze obrażenia zadawane z umiejętności o x%

  • Bakudō

(o ile jest taka możliwość) - zwiększa tarczę nakładaną na sojusznika o dany procent jego/naszego życia.

  • Kaidō

zwiększa nasze maksymalne życie o x%.

  • Zanjutsu/Reiryoku/Brazo Derecha de Gigante

(nie wiem jak nazwać melee) - zwiększa zadawne obrażenia z naszego miecza/łuku/glove'a o x%.

  • Friendship

(także nie znalazłem innego słownictwa z Bleach) - zmniejsza otrzymywane obrażenia w nas o x%.
Nie wiem Soulciu jak je tu bardziej opisać. Może ktoś inny poda inne przykłady, według mnie tak one powinny wyglądać.

A tutaj taki poboczny pomysł:


World Bosses - podobnie jak na poprzedniej edycji, gdzie z bossów wylatywały rare itemki jak hell soul, jakieś takie bajerki, ale w przy world bossach będzie to wyglądać inaczej.
Tak jak pisałem w przemyśleniach, będzie to albo Sado, z którego będziemy w stanie zdropić coś dla naszego tanka, albo Inoue, z której coś dla naszego supporta.



  • World Bossy będą pojawiały się raz na jakiś czas, nie po zabiciu danej liczby mobów, a po prostu losowo. Nieważne czy to Hueco Mundo, Karakura, czy Soul Society.



  • Każdy gracz, który przyczynił się do zabicia world bossa, będzie miał swój własny loot chest, z którego jest szansa na zdropienie dodatkowego achievement pointa. A także mała szansa na zdropienie konkretnego itemu np. Sado Armor (taki przykład, który opisałem w moich przemyśleniach, w punkcie 9. https://wob-original.forumpolish.com/t93-przemyslenia-logusia)



  • World Bossy będą mega silne i będą potrzebowały większej liczby graczy niż 5 (może przesada).




Oczywiście nie musisz Soul tego od razu robić, ale zająć się jednym punktem talentu, zrobić go do końca, odpalić ots'a i dać nam próbować. Tak samo co do bossów, zrobić jednego, itemki dorobić i do testu dla graczy.
avatar
Sauron
Liczba postów : 2
Join date : 29/08/2017

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać! Empty Re: Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

Pią Gru 15, 2017 5:27 pm
Co do world bossow to moze zrobic zeby jakby nowa waluta z nich leciala? Owa walute moglbys wymienic na bardzo dobre eq, kase, task pointy i jeszcze cos tam wymyslic.
Soul
Soul
Administraotr
Administraotr
Liczba postów : 33
Join date : 22/08/2017

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać! Empty Re: Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

Sro Lut 07, 2018 10:19 am
Kurde, jedni proszą o bossy solo, inni w teamie. Co zrobić?
Czemu w ogóle tak wielu osobom nie pasuje aktualne respienie się bosów?
avatar
Boro
Tutor
Tutor
Liczba postów : 4
Join date : 26/08/2017
Skąd : Rybnik

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać! Empty Re: Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

Sob Lut 10, 2018 9:00 am
Hmm lepiej solo bo na końcówce zawsze gra max 15 osób i wtedy by narzekali że nie ma z kim bić xD
Sponsored content

Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać! Empty Re: Talent Points - czyli jak możemy rozwinąć postać!

Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach